גנן מומלץ הראשון בגינון

גינת החלומות – הכל על תכנון מטבח חוץ בגינה

מטבח חוץ יכול לשדרג את הגינה הביתית שלכם בצורה נהדרת. המטבח מכיל את כל מה שאתם צריכים על מנת להכין ארוחה טובה בחוץ, בלי לעשות שימוש במטבח הביתי. עם זאת, העיצוב שלו שונה מעיצוב של מטבח ביתי ממספר סיבות. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הסיבות הללו ועל עוד כמה דברים שיעזרו לכם להנות ממטבח חלומי שנמצא בגינה הפרטית שלכם.

 

מטבח חוץ

מטבח חוץ הפך לטרנד חם בעולם עיצוב הפנים. יותר ויותר בעלי גינות בוחרים להוסיף אל הגינה שלהם מטבח שבו הם יכולים להכין ארוחה שלמה, בלי להיות תלויים במטבח הביתי. מטבח חוץ הוא דבר נהדר לא רק בשל העובדה שיש לכם מקום נוסף להכין בו אוכל אלא גם בגלל שניתן לשים בו דברים שבמטבח הביתי לא ניתן להנות מהם כמו גריל גז איכותי או טאבון.

בעיצוב של מטבח ביתי יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. אם תחשבו עליהם בצורה טובה לפני שאתם בוחרים מטבח ביתי, תוכלו להנות ממטבח טוב שישרת אתכם בצורה יעילה.

מטבח חוץ

גודל המטבח

הדבר הראשון שאותו יש לקחת בחשבון הוא הגודל של המטבח. מטבח גדול הוא כמובן כזה שבו תוכלו לשים יותר דברים, אך חשוב לא לתפוס את כל השטח של הגינה עם המטבח. נסו ליצור איזון בריא בין הגודל של המטבח לבין השטח שיישאר לכם לאחר שתבנו אותו. בסופו של דבר המטבח נועד לשרת את הגינה שלכם ולא להפך.

 

חומרים איכותיים

מטבח חוץ פגיע הרבה יותר מאשר המטבח הביתי. לאור זאת, החומרים שמהם אתם עושים את המטבח צריכים להיות איכותיים ועמידים בפני פגעי מזג אוויר כמו חום, קור ולחות. איכות החומרים חשובה גם כדי לשמור על הנראות של המטבח, וכמובן כדי שהוא יחזיק לכם כמה שיותר זמן בלי תקלות מיותרות.

חומרים איכותיים

אפשרויות ניקוי טובות

עובדה נוספת שחשוב להיות מודעים אליה היא שמטבחי חוץ מתלכלכים הרבה יותר מאשר מטבחי פנים. לאור העובדה שהמטבח נמצא מחוץ לבית תדאגו שתהיה לכם אפשרות נוחה לנקות אותו. זה יעזור לכם לשמור על הנראות של המטבח לאורך זמן. גם את החומרים עצמם כדאי לבחור על פי הדרישה הזו, כלומר חומרים שניתן להחזיר להם את המראה הראשוני שלהם בעזרת ניקוי קצר.

 

בטיחות

הדבר האחרון ואולי החשוב ביותר קשור לביטחון האישי שלכם. החיבורים של מטבח החוץ צריכים להיות תקניים. בין אם מדובר על חיבור המים, החשמל או הגז, אל תנסו לעשות קיצורי דרך וודאו שהכל פועל בצורה הבטיחותית ביותר כדי לשמור על מי שמשתמש במטבח.

 

לסיכום

מטבחי חוץ הפכו למשהו מאוד פופולרי ויש לכך סיבות טובות. בעיצוב של מטבח חוץ תנו דגש לאיכות החומרים, והקפידו על חיבורים בטיחותיים של המטבח לתשתיות כדי לשמור על הביטחון שלכם.

בטיחות

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]