גנן מומלץ הראשון בגינון

גינון אולמות אירועים

מחפשים גינון אולמות אירועים? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים. כולם עומדים בתו האיכות הנוקשה של ה"מקצוענים",
הזמינו עכשיו:

[search_professionals_city category="gardners"]

בשנים האחרונות, ובמיוחד אחרי מגפת הקורונה והחשש שהיא הביאה מהתקהלויות במקומות סגורים, יותר ויותר ישראלים בוחרים לערוך שמחות ואירועים בגני אירועים ולא רק באולמות סגורים. אין ספק שלגן אירועים, או לאולם שיש בו גם חלק פתוח שבו אפשר לשבת, יש יתרונות עצומים. אנו חיים במדינה שברוב האזורים שלה מזג האוויר בשעות הערב של רוב השנה הוא די נוח. כל עוד אנו לא בשיא החורף או בשיא הקיץ, לרוב אין בעיה לשבת בחוץ וליהנות מאוויר רענן. אם אתם בעלים של אולם אירועים, הכנו כאן בדיוק בשבילכם מדריך קצר שבו תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על גינון אולמות אירועים.

 

גינה באולם אירועים

אנחנו הישראלים אולי עירוניים בטבע ובאופי שלנו, אבל אין ספק שרוב הישראלים אוהבים מאוד לצאת ולטייל קצת בטבע, ולראות נופים ופריחה. מספר המטיילים בגנים הלאומיים ברחבי הארץ מעיד על זה היטב. גינה באולם אירועים היא שדרוג רציני לאולם. היא נותנת לאנשים אווירה של חופש וטבע, ומכניסה אותם שמחים הרבה יותר לאירוע. בנוסף, כולנו יודעים שצמחיה משרה עלינו שלווה מיוחדת, כזו שקשה מאוד למצוא היום בעולם המטורף שאנו חיים בו. כשאדם מגיע לאירוע משמח כמו חתונה של חבר או קרוב משפחה זה בדיוק מה שהוא רוצה: לברוח קצת מהטירוף היום יומי ומהמרדף של החיים, ולהיות שקוע כל כולו בשמחה ובאירוע. גינה באולם מסייעת לכולם להיכנס לאווירה רגועה ושלווה ולהשאיר את הבעיות בחוץ.

 

גינון אולמות אירועים
גינון אולמות אירועים

 

למה חשוב להשקיע בגינה באולם אירועים?

אם החלטתם ללכת על זה, ולהשקיע בגינה באולם שלכם, חשוב לעשות את זה הכי טוב שאפשר ולא להתפשר על שום דבר קטן. אתם צריכים להבין, גינה לרוב ממוקמת בכניסה לאולם והיא הדבר הראשון שכל מבקר באולם רואה. זה בעצם הסלון והפנים של האולם שלכם. אם כל מאות האורחים יעברו בגינה מטופחת היטב שבה כל הפרחים רעננים ומלבלבים וכל הצמחים גזומים באופן מדויק, הם יתרשמו מאוד ויבינו שמדובר על אולם אקסקלוסיבי שמכבד את עצמו. לעומת זאת, אם הם יעברו בגינה מוזנחת שבה יש צמחים נבולים ושיחים שגדלים פרא הם כנראה יקבלו רושם ראשוני די רע על האולם שלכם. כמו שאתם יודעים, קשה מאוד לתקן רושם ראשוני רע. חוץ מזה, בעלי השמחה משלמים לכם כסף והם מצפים שכל דבר באירוע שלהם יהיה לא פחות ממושלם. טיפוח ונראות הגינה חשובות להם ממש כמו הניקיון של השירותים, הצלחות של הסלטים, והיעילות של המלצרים.

 

למה חשוב להשקיע בגינה באולם אירועים?  

גינון אולמות אירועים

חשוב להבין שגינון אולמות אירועים הוא תחום שדורש עבודה סופר מקצועית. אל תתפשרו על פחות מאיש גינון אולמות אירועים ותיק ומנוסה שידע בדיוק  איך לטפל בגינה שלכם. החשיבות של המקצועיות והניסיון מתחילה כבר בשלב הראשון: תכנון הגינה. צמחים שמתאימים לגינה פרטית ושאתם אולי מכירים לא בהכרח מתאימים לגינון אולמות אירועים. איש מקצוע ידע להמליץ לכם אילו צמחים מתאימים לגינה של אולם אירועים, איפה כדאי לשתול כל אחד מהם, וליצור תכנית מקיפה  לגינה. בנוסף, מן הסתם תרצו לשלב אלמנטים שונים בגינה כמו מנורות קטנות, מזרקות, ועוד. את כל אלה צריך לחבר לתשתיות שיעברו בגינה ולכן חייבים ליצור תכנית רצינית לגינה. בלי אדם שעוסק בגינון אולמות אירועים זה פשוט לא ילך.

 

גינון אולמות אירועים

 

למה הגינה של אולם האירועים חייבת טיפול קבוע?

כמו שכבר הסברנו, הגינה היא הפנים של האולם שלכם. אתם חייבים שיהיה לכם בעל מקצוע מתחום גינון אולמות אירועים שיטפל בגינה באופן קבוע. אם יש צמח קצת נבול או קצת פרוע שלא נגזם בגינה של בית פרטי זה אולי לא נעים, אבל זה בטח לא נורא. אבל מצב כזה בגינה של אולם אירועים לא יעבור בשקע. אתם ממש לא יכולים להרשות לעצמכם שהגינה של אולם האירועים שלכם לא תיראה בשיאה לקראת כל אירוע.

 

למה הגינה של אולם האירועים חייבת טיפול קבוע?

מי יכול לטפל בגינה של אולם האירועים?

אם חשבתם לתת לאחד המלצרים או לאחד העובדים הקבועים שלכם העלאה קטנה בשכר ולמנות אותו לאחראי על הגינה תשכחו מזה. גינה של אולם אירועים זה לא עציץ שצריך להשקות פעם ביומיים או שלושה. טיפול בגינה של אולם אירועים דורש מקצוען בגינון אולמות אירועים. הוא צריך לדעת לדלל את הצמחים כך שלא יפריעו אחד לשני, לגזום אותם בצורה נכונה כך שהם לא יפגעו או ימותו, ולדעת להכין אותם לקראת אירוע. זה מקצוע שלם. כמו שלא הייתם חולמים לאחד העובדים שלכם להתעסק במערכות החשמל של האולם, או לתת למלצר שלכם לנסות לפתוח סתימה בשירותים של האולם, אל תתנו להם אחריות על הגינה. גינון אולמות אירועים הוא מקצוע בדיוק כמו אינסטלציה, חשמלאות, ועוד.

 

מי יכול לטפל בגינה של אולם האירועים?

סיכום

אין שום ספק שגינה היא דבר שמשדרג כל אולם אירועים בכמה רמות. גינה מטופחת בכניסה לאולם אירועים משדרת רציניות ויוקרה, ומאפשרת לכולם הנאה גדולה יותר בזמן האירוע.

 

שאלות ותשובות

הכנו כאן עבורכם תשובות לשאלות ששמענו מהרבה בעלים של אולמות אירועים:

שאלות ותשובות

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
סידור אבנים לגינה

מחפשים סידור אבנים לגינה? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים.

קרא עוד »
התקנת גדר חיה

מחפשים התקנת גדר חיה? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים.

קרא עוד »
התקנת מחשב השקיה

מחפשים התקנת מחשב השקיה? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים.

קרא עוד »
התקנת צינור השקיה

מחפשים התקנת צינור השקיה? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים.

קרא עוד »
התקנת טפטפות

מחפשים התקנת טפטפות? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים. כולם

קרא עוד »
מערכת השקיה אוטומטית

מחפשים מערכת השקיה אוטומטית? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים.

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]