גנן מומלץ הראשון בגינון

גינה מיוחדת במינה – 5 דברים שייחדו את הגינה שלכם

הגינה הביתית שלנו יכולה להפוך להיות המקום היפה ביותר בסביבה של הבית אם רק נדע לעצב אותה בצורה המתאימה. עיצוב הגינה הוא לא רק דאגה לצמחים מתאימים אלא לתוספות שונות שאפשר לשים בה וכך להפוך אותה להיות הרבה יותר מסתם גינה. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר רעיונות לדברים שיהפכו את הגינה שלכם לכזו שאף אחד לא יישאר אדיש אליה. 

 

פסלים לגינה

פסלים גדולים לגינה מאפשרים לכם לעצב את הגינה שלכם בצורה ייחודית. הפסלים הללו יהפכו את הגינה שלכם לגן של ממש, כאשר אתם יכולים להחליט כמובן כמה פסלים אתם רוצים ומה בדיוק חשוב לכם שהם יציגו. באפשרותכם גם להנות מפסלים בעיצוב אישי, או לבחור באפשרות מהירה יותר של פסלים מוכנים. פיזור נכון של הפסלים בגינה ייתן לה מראה מיוחד.

פסלים לגינה

בריכות דגים

בריכות דגים נותנות לגינה שלכם מראה מיוחד. למים יש אפקט מרגיע מאוד, וכאשר דגים שוחים בהם האפקט הזה מודגש עוד יותר. בעת התקנה של בריכות דגים בגינה שלכם עליכם לדאוג למערכת איכותית להזרמת המים וכמובן לדאוג שהבריכות יהיו נקיות מכל לכלוך. הניקיון חשוב לא רק כדי לשמור על היופי של הבריכה אלא גם כדי לדאוג שהדגים שלכם יישארו בחיים.

בריכות דגים

 

מערכת השקיה אוטומטית

גינות שלא מקבלות מים בצורה קבועה נובלות מהר מאוד. כדי למנוע התרחשות של המצב הזה בגינה שלכם תדאגו מראש למערכת השקיה אוטומטית. המערכת הזו תיתן לגינה שלכם את כמות המים שהיא צריכה בצורה מדויקת בשעות קבועות. האחריות של ההשקיה לא תהיה מוטלת על הכתפיים שלכם וכך הגינה שלכם תישאר יפה.

מערכת השקיה אוטומטית

 

צמחי נוי

לא מעט בעלי גינות נוטים לשתול בגינה שלהם דשא בלבד. כמובן, על היופי של הדשא אף אחד לא יכול לחלוק, אולם כדי להפוך את הגינה שלכם לקצת יותר מפוארת, כדאי להשקיע גם בצמחי נוי. הטיפול בצמחי נוי הוא מורכב יותר, אולם בתמורה אתם תקבלו גינה הרבה יותר יפה. במקום גינה בצבע ירוק חדגוני, הגינה שלכם תהפוך להיות צבעונית במיוחד.

צמחי נוי

דק עץ איכותי

כדי להפוך את הגינה שלכם לאטרקציה של ממש, דק עץ הוא תנאי בסיסי. הדק הוא למעשה רצפת עץ שעליה ניתן לשים ריהוט גינה וציוד בצורה נוחה יותר. הדק נבנה מעל הקרקע של הגינה והוא נועד לתת לנו להנות ממשטח ישר וחלק בתוך הגינה. הדקים נבדלים זה מזה בסוף העץ שממנו הם עשויים, וכיום יש לכם מבחר גדול שמאפשר לכם לעצב את הדק שלכם כרצונכם.

דק עץ איכותי

 

לסיכום

הגינה שלנו יכולה להפוך להיות פינת חמד של ממש אם רק נדע להוסיף לה כמה דברים. ההמלצה שלנו יהא לשקט את הגינה עם פסלים מיוחדים שמיועדים עבורה, לנסות להתקין בגינה בריכת דגים, וכמובן לבנות דק עץ איכותי.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]