גנן מומלץ הראשון בגינון

גינה לי חביבה – כך תעצבו את גינתכם החביבה

עיצוב גינה הוא תחום יצירתי ומעניין, שמשקף את הסגנון האישי של המעצב ועשוי לגרום להרבה נחת ושלווה. מערוגות פרחים צבעוניות ועד מדשאות ירוקות שופעות, יש אינספור דרכים להפוך את הגינה למקום מפלט שלו ומזמין. עיצוב גינה אינו רק בחירת הצמחים הנכונים וסידורם בדרכים נעימות.

מדובר גם ביצירת חוויה חושית שמעסיקה את כל החושים, כולל חוש הריח. נרות ריחניים הם תוספת נפלאה לכל עיצוב גינה, ומציעים ניחוח עדין ומרגיע שיכול לסייע לשקט הנפשי ולהרגיע את כל החושים.

 

כיצד מעצבים את הגינה

הכנו עבורכם  רשימה של שלבים שייסעו בהתחלת עיצוב גינה:

 

סגנון ומטרה:

לפני שאתם מתחילים לעצב, חשבו למה אתם רוצים שהגינה שלכם תשמש, ואיזה סגנון אתם רוצים ליצור. האם אתה רוצה גינת ירק, מקום להירגע ולקרוא, או חלל צבעוני מלא בפרחים? וכו'.

כיצד מעצבים את הגינה

 

תכנון הגינה:

הסתכלו היטב על הגינה ונתחו את המאפיינים שלה. בחנו כמה שמש היא מקבלת, היכן יש צל, האם יש אבנים או אביזרי נוי קיימים שמומלץ לשלב או להסיר. לאחר מכן, יש להחליט היכן רצוי למקם את הצמחים, וכיצד לסדר אותם. כדאי ליצור סקיצה גסה של הגינה על נייר או להשתמש בכלי עיצוב גינות דיגיטליות.

 

בחירת צמחים:

בחרו צמחים המתאימים לאקלים ולסוג האדמה, צמחים שמותאמים לכמות השמש או הצל שמקבלת הגינה. קחו בחשבון גורמים כמו זמן פריחה, צבע וגובה.

בחירת צמחים

עיצוב הגינה:

אלמנטים דקורטיביים כמו פסלים, מזרקות או אבנים דקורטיביות יכולים להוסיף עניין ואישיות לגינה.

 

נרות ריחניים:

ניתן למקם נרות באופן מחושב ברחבי הגינה  כדי להוסיף ניחוח ואווירה. יש לבחור ריחות שמתאימים לריח הצמחים בגינה, כמו לבנדר או רוזמרין. בנוסף מטעמי בטיחות מומלץ להניח את הנרות בפמוטים בטוחים לשימוש חיצוני.

נרות ריחניים

 

לסיכום,

עיצוב גינה הוא חלק משמעותי מאוד מחלל הבית, ויצירה של גינה עשויה למלא תפקיד חשוב ביצירת אווירה נינוחה. על ידי ביצוע השלבים כפי שהדגמנו במאמר, תוכלו גם אתם ליצור גינה המשקפת את הסגנון האישי ומספקת מפלט יפהפה בחוץ. חשוב מאוד להוסיף נרות ריחניים כדי להעצים את החוויה החושית וליצור אווירה מרגיעה ומזמינה.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]