גנן מומלץ הראשון בגינון

ברלין עם ילדים – איך עושים את זה?

חולמים על חופשה בהרכב משפחתי ומרגישים שזו משימה בלתי אפשרית? תשמחו לדעת שזה לא חייב להיות מסובך – ברלין מציעה שלל אפשרויות לנופש עם הקטנטנים במחיר שלא יקרע לכם את הכיס ועם שלל אטרקציות ופעילויות שינעימו את זמנכם. איך מתכננים חופשה בעיר התוססת? התשובות ממש כאן.

 

חופשה משפחתית בברלין

מי שנראת מהצד כמו עיר סואנת עם חיי לילה פרועים ומושא חלומותיהם של חובבי היסטוריה, היא עיר שיש בה הכל מהכל וככזו היא מושכת המוני משפחות עם ילדים. השילוב בין מלונות בטווח מחירים רחב, קולינריה מצוינת ואטרקציות מעולות, הופכות אותה ליעד נהדר לחופשה ואם זה נשמע לכם טוב מדי, אתם צפויים להיות מופתעים ובגדול.

ברלין עם ילדים

האטרקציות המשפחתיות השוות ביותר בברלין

אם אתם מטיילים בברלין בהרכב משפחתי יש המון פעילויות שינעימו את זמנכם ובמידת האפשר, כדאי לרכוש אליהן כרטיסים מראש (בידקו אופציה לכרטיס משולב, באותה הזדמנות) ולחסוך זמן בקופות הכרטיסים. בין האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר:

  • אוטובוס תיירים: לראות את כל האתרים המרכזיים בפרק זמן קצר ולהחליט היכן לרדת ולעלות, כמה שתרצו.
  • גן החיות: נחשב לאחד הגדולים בעולם מסוגו עם שטחים ירוקים והמון בעלי חיים מרהיבים מרחבי העולם.
  • מוזיאונים: בברלין המון מוזיאונים לבילוי עם ילדים, למשל מוזיאון הלגו שמציע חוויה מדהימה, מוזיאון הריגול המסקרן והצינוק של ברלין שמתאים בעיקר לבני נוער וחובבי אדרנלין.

לאטרקציות נוספות, שעות פעילות ומידע שימושי נוסף היכנסו לאתר https://myberlin.co.il/.S

ברלין עם ילדים

טיסה לברלין עם ילדים

אחד הדברים שהכי מייקרים חופה הוא נושא הטיסות, במיוחד כשטסים בהרכב מלא. יש כמה טיפים שימושיים שיוזילו את העלויות, אך דעו שבכללי ברלין נמנית בין יעדי הנופש להם מחירי טיסה נוחים יחסית ובנוסף, מרחק הטיסה אליה מישראל איננו רב.

  • הזמינו כרטיסים 3-6 חודשים מראש ולא בדקה ה-90.
  • טיסה בעונות המעבר או בחורף תהיה זולה לעומת טיסה בחודשים יוני-ספטמבר.
  • טוסו באמצע שבוע – בסופי שבוע המחירים עולים וחלק מהאתרים סגורים.
  • לחברות הלואו-קוסט מחירים משתלמים. במקרה הצורך, הוסיפו מזוודה או שתיים.

 

היכן ישנים?

כפי שציינו, בברלין המון מקומות לינה בטווח מחירים רחב – אכסניות מטיילים, מלונות יוקרה ומה שביניהם (דירות אירוח וכד'), כך שלא משנה מהו הסגנון המועדף עליכם והתקציב שעומד לרשותכם, אם תזמינו את מקום הלינה כמה שיותר זמן מראש, יעמדו לפניכם לא מעט אפשרויות אטרקטיביות לבחור מהן.

כך או כך, לא היינו מתפשרים על לוקיישן – ביחרו במיקום מרכזי בלב העיר או לחילופין, במרחק מהרעש וההמולה אך בסמוך לתחבורה ציבורית.

לסיכום, בתקציב גבוה או נמוך – ברלין מציעה המון אפשרויות לחופשה חלומית שתשאיר לכם טעם של עוד ובלבד שלא תחכו לדקה ה-90, אלא תשקיעו מעט בתכנון מוקדם. האמינו לנו, הרווח (והוא גדול) כולו שלכם.

ברלין עם ילדים

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]