גנן מומלץ הראשון בגינון

באילו מקרים כדאי לנקות בעצמכם ומתי כדאי להביא ניקיון מקצועי?

האם אי פעם קרה לכם שאירחתם ארוחה משפחתית או מפגש של חברים ובסיום האירוע הבטתם על הבית המלוכלך והמבולגן והייתם מוכנים לשלם כל סכום כדי שהוא יחזור בעצמו למצבו הקודם? אז האפשרות קיימת, אבל בתקופה שבה יוקר המחייה רק עולה ועולה עוד ועוד, רבים מאיתנו מנסים לחסוך על הוצאות מסוג זה. אז איך מחליטים מתי לנקות בעצמנו ומתי להביא ניקיון מקצועי? 

 

ניקיון בשגרה – אפשר לנקות בעצמנו

לכל אחד יש שגרת ניקיון שונה. יש כאלו שמצחצחים את הבית פעם בשבוע, בעוד אחרים יסתפקו בשטיפת כלים ושאיבת אבק בתור הניקיון השבועי. בכל מקרה, לא משנה איך הניקיון השבועי שלכם נראה, זו פעולה שאתם מסוגלים לעשות בעצמכם וכך לחסוך מעט כסף.

חשוב לומר, כי במידה והעלות אינה שיקול, אין שום סיבה לא להזמין מנקה פעם בשבוע על מנת שתנקה את הבית בצורה יסודית, אך כאמור, זה תלוי בסדר העדיפויות התקציבי שלכם.

ניקיון שגרתי

ניקיון יסודי

כאשר פריט כלשהו בבית זקוק לניקיון יסודי, זה הזמן להשקיע ולהזמין ניקיון מקצועי. בין אם מדובר בניקוי ספה, ניקוי שטיח או ניקוי חלונות, כאשר הלכלוך הצטבר ויש צורך בעבודה יסודית כדי להחזיר את הרהיט למצבו הקודם, זה הזמן להזמין ניקיון מקצועי. במידה וכבר הזמנתם חברת ניקיון מקצועית, אל תזמינו אותה רק בשביל רהיט או פריט ספציפי – נצלו את ההזדמנות והשקיעו בניקיון של הבית כולו.

 

איך בוחרים או מוצאים ניקיון מקצועי?

אחת השאלות שעולות כל הזמן כאשר מדובר בניקיון מקצועי היא איפה מוצאים מנקה טובה, שגם יודעת לנקות כמו שצריך וגם ניתן לסמוך עליה. בכל זאת, ניקיון מקצועי נכנס למקום הפרטי ביותר עבורנו, הבית שלנו, ולכן הגיוני שנחפש מנקה שנוכל לסמוך עליה.

דרך אחת למצוא ניקיון מקצועי איכותי היא לבקש המלצה מחברים או שכנים. שאלו אותם האם יש להם מנקה מקצועי ובקשו את הפרטים כדי ליצור קשר. דרך נוספת, נוחה ובטוחה, היא לפנות לחברת ניקיון מקצועית כמו חברת מבריק, שמעסיקה מספר רב של מנקים ומנקות, ומתחייבת לניקיון יסודי ושימוש בחומרי ניקוי איכותיים.

 

כאשר מדובר במשרד או מרחב עבודה – הזמינו ניקיון מקצועי

עד כה עסקנו בעיקר בנושא של ניקיון המרחב הביתי, אך כמובן שישנם חללים נוספים שצריך לדאוג לניקיונם, כמו המשרד. כאשר מדובר בניקיון משרדים, כמובן שכדאי להזמין ניקיון מקצועי על מנת לדאוג לסביבת עבודה היגיינית ושנעים לעבוד בה. במידה ולא תדאגו לניקיון מקצועי למשרד, עובדים ולקוחות עשויים להתלונן על התנאים הסניטריים במקום.

 

סיכום

בסופו של יום, ההחלטה האם להזמין ניקיון מקצועי או לנקות בעצמנו היא החלטה אישית שמשתנה מאדם לאדם בהתאם לתקציב שלו ולמידת הלכלוך והבלגן שנוצר. עם זאת יש מקרים, מצבים ומרחבים, לגביהם אין ספק שצריך להזמין ניקיון מקצועי.

ניקוי

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]