גנן מומלץ הראשון בגינון

אתם רוצים לעצב את הגינה שלכם? כדאי שתכירו את טום האוס!

עיצוב של הגינה הביתית זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שצריך לבוא לידי ביטוי לאחר שהכרתם מקרוב את הטיפים החשובים שיובילו למראה נקי ומלא סטייל. מדריך זה יסייע לכם לאורך הדרך, כדי שתוכלו לעצב את הגינה בידיעה שזו תהיה לא רק אסתטית, אלא גם נוחה במיוחד. הישארו כאן ותצאו עם גינת החלומות שלכם.

 

תבחרו קודם כל סגנון עיצוב ספציפי

מומחים מתחום הגינון יעידו שיש היצע רחב של סגנונות עיצוב לגינה. כך שאתם צריכים להכיר בסגנונות אלו מראש, כדי שתוכלו לבחור בזה המתאים לכם ביותר. נסביר שזהו הבסיס להחלטה נכונה שיאפשר להתאים בין סגנון הצמחייה לבין הריהוט שתציבו בחוץ בסופו של דבר. אם טרם שמעתם על סגנונות העיצוב העכשוויים, כדאי שתכירו בהם עכשיו ותקראו אודותיהם באופן מעמיק:

  • גינה יפנית
  • גינה צרפתית
  • גינה ים תיכונית

שימו לב, רק לאחר שתבצעו את הבחירה בגינה המתאימה לכם, תוכלו להמשיך לשלב הבא – בחירת רהיטים מותאמים.

גן

כך תבחרו ברהיטים לגינה

אנחנו כאן כדי להקל עליכם בכל הנוגע לעיצוב הגינה. לכן, החלטנו להציג בפניכם אופציה אחת של סגנון ריהוט ייחודי שמתאים לכל הגינות שהוצגו לעיל. מדובר ברהיטים מעוצבים מסוגים שונים שעשויים מבמבוק. לדוגמא: כורסא, ספה דו מושבית, כיסא אוכל מתקפל, כיסא בר ועוד.

הבחירה בעיצוב זה תקנה לכם יתרון משמעותי. שכן, זו תאפשר לשנות את הצמחים שבגינה באופן תדיר, מבלי להחליף בכל פעם מחדש את הריהוט הנבחר. נציין שניתן למצוא את פריטי ריהוט אלה בחנות של טום האוס עיצוב הבית ולקבל אותם במשלוח עד פתח הדלת.

 

מה עוד תמצאו בטום האוס?

הקטלוג שנמצא באתר החברה יציג בפניכם היצע רחב של פריטים שיהפכו את הגינה המשעממת למעוצבת. בחרנו להתמקד ב – 3 פריטים שימושיים במיוחד שתפסו את עינינו:

  • סטנד מדפים: מאפשר לאחסן על גבי ספריי נגד יתושים, ספלים לאירוח ועוד
  • שולחן גינה אלומיניום שיהפוך לשולחן בר לקראת כל אירוח
  • שולחן טיק שישמש להגשת עוגיות וקפה

 

אל תתפשרו על האיכות

נמליץ לכם לבצע רכישה איכותית ונכונה, רגע לפני שהמדריך יגיע לסיומו. שכן, ערכנו בירור מעמיק לפני שהמלצנו על טום האוס. נסביר שבדקנו בתור התחלה את סגנון העיצוב הייחודי שלא ניתן למצוא בכל מקום. מלבד זאת, בדקנו את טיב הרהיטים וגילינו שמדובר בפריטים שיישמרו לאורך זמן. לכן, נמליץ לבצע בחירה נכונה בחנות זו שנחשבת לשם דבר בתחום הריהוט.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יכולים להתחיל לעצב את הגינה הביתית, משום שכעת יש בידיכם את כל האינפורמציה שתוביל לעיצוב מושלם. נאחל שתבחרו את הפריטים היפים ביותר מהקטלוג של טום האוס, כדי שהגינה שלכם תהיה ירוקה, מעוצבת ויפה יותר מזו של השכן.

גן

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]