גנן מומלץ הראשון בגינון

אליעזר והגזר – כל מה שתצטרכו לארגן לפני פתיחת משתלת החלומות שלכם!

כמו כל פתיחה של עסק, גם פתיחה של משתלה היא אירוע מרגש במיוחד. עם זאת, בשל המורכבות הרבה שיש למשתלה, הפתיחה שלה דורשת מכם הכנות מתאימות. ככל שתתכוננו לפתיחה טוב יותר, כך סביר להניח שתוכלו לעבור את התקופה ההתחלתית בצרוה יותר טובה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הדברים שתצטרכו לדאוג להם לפני פתיחת המשתלה שלכם. 

 

ציוד משרדי

כמו כל בית עסק, גם המשתלה שלכם צריכה לנהל משרד פעיל. בהנחה שאתם שואפים להגיע למספר רב של לקוחות, אתם הולכים לטפל בהרבה מאוד הזמנות, והעבודה המשרדית הולכת להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה שלכם. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים לחשוב מראש על מי שיספק לכם את כל הציוד הזה. מומלץ גם לדאוג לכך שיהיו לכם חותמות ברמה מקצועית עם השם של המשתלה.

חותמות ברמה מקצועית

צמחים מתאימים

הדבר השני שעליכם להחליט הוא מה הצמחים שאותם אתם הולכים לשווק במשתלה שלכם. בחירת הצמחים חשובה כיון שהיא במידה רבה תקבע את קהל היעד שלכם. ככל שתחזיקו אצלכם במלאי יותר צמחים, כך סביר להניח שיותר לקוחות ימצאו אצלכם את מה שהם צריכים, אך לעיתים טיפול בכמות גדולה של צמחים יכול להיות מאתגר מבחינה לוגיסטית.

ההמלצה שלנו היא להתחיל עם סדרי גודל שאתם בטוחים שתוכלו לעמוד בהם, וברגע שאתם רואים שיש לכם מקום לעוד צמחים, פשוט להרחיב את תחום הפעילות שלכם. השיטה הזו עדיפה בהרבה מאשר מצב שבו אתם צריכים לצמצם את נפח הפעילות שלכם בשל אי עמידה בציפיות של הלקוחות.

 

מערכות אבטחה והגנה

דבר נוסף שאתם צריכים לדאוג לו אלו מערכות הגנה על המשתלה. החלק הראשון נוגע לאבטחה קלאסית, כזו שקיימת בכל עסק ואותה כדאי לעשות בעזרת מצלמות ומערכות אזעקה. עם זאת, במשתלה יש נקודה נוספת שכדאי לתת עליה את הדעת. הצמחים שיש לכם במשתלה זקוקים לתנאים מסוימים כדי שהם לא ינבלו.

מהסיבה הזו חשוב שתחזיקו במשתלה שלכם מערכות בקרה שמאפשרות לכם בכל רגע לדעת מה הטמפרטורה שיש במשתלה, ומה אחזו הלחות. חשוב כמובן שתהיה לכם אפשרות לווסת מרחוק את המשתנים הללו, כדי למנוע פגיעה בצמחים שלכם.

ציוד משרדי

קביעת ספקים

הדבר האחרון שאותו אתם צריכים לעשות הוא לסגור מראש את הספקים שלכם. משתלה מוצלחת היא כזו שהמוצרים שיש בה נגמרים מהר מאוד, מה שאומר שהספקים שלכם הולכים לעבוד קשה. בצעו סקר שוק קצר לגבי הספקים המרכזיים, והחליטו מראש מול מי אתם הולכים לעבוד. לספקים ישנה השפעה מכרעת על ההצלחה שלכם, ואסור לחכות עם בחירתם לרגע האחרון.

 

לסיכום

פתיחת משתלה דורשת מאיתנו לא מעט הכנות לוגיסטיות. הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לציוד המשרדי, לסגור מראש ספקים, וכמובן לדאוג למערכות בקרה ואבטחה שישמרו על המשתלה ועל הצמחים שיש בה.

ציוד משרדי

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]