גנן מומלץ הראשון בגינון

אלו הסיבות הנפוצות ביותר לביצוע עבודת גיזום בגינה

במסגרת עבודות הגינה, גיזום היא אחת החשובות ביותר. גינה שבה לא מתבצע גיזום באופן קבוע תיראה פחות טוב, ואף עלולה להוות כר פורה להגעה של בעלי חיים לא רצויים אליה. אם גם לכם יש גינה, ואתם רוצים לשמור עליה כמה שיותר טוב, אל תוותרו על ביצוע של עבודות גיזום. אנחנו כאן כדי לספר לכם על המקרים שבהם חשוב שתבצעו את העבודה הזו בגינה.

 

גיזום בגינה

עבודות גיזום הן חלק בלתי נפרד מתחזוקה של גינה. הגיזום הוא הורדה של ענפים לא רצויים מהעץ, ואנחנו בדרך כלל עושים אותו בעזרת מכונות מיוחדות שיכולות להגיע גם לחלקים הגבוהים של העץ ולהסיר מהם את אותם ענפים. ישנם מספר מקרים שבהם אנחנו נידרש לבצע עבודות גיזום בגינה שלנו. בתור מי שמחזיקים בגינה פרטית, חשוב שתכירו לפחות חלק מהם.

 

פלישה של עץ לשטח

המקרה הראשון שבו נבצע עבודות גיזום הוא כאשר העצים של הגינה שלנו נכנסים לתוך שטח אחר. בדרך כלל הבעיה הזו מתרחשת בעצים שקיימים כבר מספר שנים ונמצאים בשוליים של הגינה. ברגע שהענפים שלהם מתחילים לגדול הם עלולים להיכנס לשטח של השכנים שלנו, או גרוע מכך, לשטח ציבורי. במקרה הזה חשוב לבצע את הגיזום כדי לשמור על העצים רק בשטח שלכם.

פלישה של עץ לשטח

 

שמירה על הנוף של הגינה

על פעולת הגיזום אפשר לחשוב גם בתור דרך לעצב את העצים בגינה שלכם. עצים צריכים להיות בצורה מסוימת, ולעיתים הגיזום נדרש כדי להחזיר או לשמור על הצורה הזו. העץ במקרים רבים מצמיח ענפים שחורגים מקו המתאר הכללי שלו, ואנחנו צריכים להוריד אותם על מנת לשמור על קו המתאר הזה.

בנוסף, ענפים שגדלים בצורה כזו שואבים לא מעט אנרגיה מהעץ, דבר שפוגע בעץ עצמו. הגיזום נדרש כדי לשמור על החלק של העץ שאותו אנחנו מעוניינים לחזק, ולכן חשוב לבצע אותו כמה שיותר מהר.

 

שמירה על הנוף של הגינה

 

איך מבצעים גיזום

בניגוד לעבודות אחרות בגינה שאותן אתם יכולים לבצע בכוחות עצמכם, בנוגע לגיזום המצב מעט שונה. מלבד העובדה שכדי לבצע גיזום נכון אנחנו צריכים מכשירים שאין לכל בעל גינה בבית, הגיזום הוא עבודה שיש בה גם סיכון בטיחותי. לאור זאת, כדאי לתת לגנן מקצועי לבצע עבורנו את העבודה הזו, כדי לשמור על הבטיחות, וכמובן כדי שהתוצאה של הגיזום תהיה כפי שציפינו.

איך מבצעים גיזום

 

לסיכום

עבודות גיזום בגינה מתרחשות במספר מקרים, כאשר הנפוצים בהם הם פלישה של העץ לשטח מחוץ לגינה, או רצון לשמור על העיצוב של העץ. כדי לבצע גיזום יש צרוך במיוד מיוחד, וכמןבן חושב לשמור על כללי בטיחות כדי למנוע נםילה של ענפים על בני אדם. הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות ביחס לגיזום הוא לעשות אותו בעזרת גנן מקצועי, מה שיאפשר לכם להנות מעבודה בטוחה.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]