גנן מומלץ הראשון בגינון

אלו הדברים שאתם צריכים לעשות כדי לשמור על הגינה נקייה

כל אחד מאתנו מכיר את הרגע הזה שבו הוא ניצב אל מול הגינה שלו שהוא מטפח בקפידה ומגלה שהיא מלאה בלכלוכים שהגיעו משום מקום. מצב שכזה מתרחש אצלנו באופן תדיר, מבלי שאנחנו מבינים איך זה קורה. יצאנו לבדוק מה עלינו לעשות כדי לשמור על הגינה שלנו נקייה והגענו למסקנות שאתם צריכים להכיר מקרוב בנושא. הישארו אתנו ותצאו עם גינה נקייה למשעי.

 

איך הגינה שלכם בכלל מתלכלכת בכל פעם מחדש?

אם אתם מוצאים את עצמכם עומדים אל מול הגינה המלוכלכת שלכם ותוהים: "איך זה קרה?", כדאי שתדעו שאין לזה שום קשר אליכם. מדובר בגורמים חיצוניים שגורמים בדרך כלל ללכלוכים הללו. אצלנו למשל, מדובר בערמות של זבל שמתעופפות מהבתים הסמוכים ומגיעות הישר אל הגינה המטופחת שלנו. הבוקר למשל, ראינו שקיות של חטיפים, סוכריות וקרטונים שעפו עם הרוח ועברו את הגדר הנמוכה שלנו. מצב שכזה גורם לגינה שלנו להיראות בן רגע כמו חצר גרוטאות.

איך הגינה שלכם בכלל מתלכלכת בכל פעם מחדש

 

הנה הדבר ה – 1 שאתם צריכים לעשות בשביל לשמור על ניקון הגינה: לנקות אותה אחת לשבוע

אם אתם סובלים ממצב דומה לשלנו, כדאי שתדעו שאין לכם ברירה, עליכם לבצע ניקיון תדיר יותר. אנחנו הקפדנו עד לא מזמן לערוך ניקיון מקיף אחת לחודש, אבל מאז שהתעופפו אלינו כל שקיות הזבל, אנחנו פשוט לא מצליחים להשתלט על הניקיון.

השכנים ציינו בפנינו שהם פנו אל חברת ד"ר פוליש חברת ניקיון בתים שניקתה את הבית וגם את הגינה על הדרך. לדבריהם, זה הפתרון הטוב ביותר. שכן, גם ככה מגיע מנקה אחת לשבוע, כך שהוא ממשיך אל הגינה לכמה דקות וחוזר לנקות את הבית.

הנה הדבר ה – 1 שאתם צריכים לעשות בשביל לשמור על ניקון הגינה_ לנקות אותה אחת לשבוע

 

טיפ לבחירת חברת ניקיון מומלצת ומקצועית

אם אין לכם חברת ניקיון קבועה, כדאי שתדעו כי עליכם לערוך בירור מקיף טרם הבחירה. אנחנו למשל הבנו שצריך לשאול חברים, מכרים או קרובי משפחה שמסתייעים בחברה שכזו ולשמוע את חוות דעתם לגביה. אם אינכם מכירים אנשים שמסתייעים בחברת ניקיון מקצועית, תמיד אפשר לפנות אל הפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות פייסבוק של השכונה
  • קבוצות פייסבוק שעוסקות בניקיון גינות
  • פורומים

טיפ לבחירת חברת ניקיון מומלצת ומקצועית

 

הנה הדבר ה – 2 שאתם צריכים לעשות בשביל לשמור על ניקון הגינה: להציב גדר גבוהה

אם אתם רוצים להפחית את הלכלוך בגינה שלכם, עליכם להציב גדר גבוהה מסביב. כך חלק מהלכלוך יוכל להישאר בחוץ, פשוט בגלל שהוא לא יוכל להתעופף לגובה רב ולעבור את הגדר שמקיפה את הגינה הנקייה שלכם.

הנה הדבר ה – 2 שאתם צריכים לעשות בשביל לשמור על ניקון הגינה_ להציב גדר גבוהה

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הם הדברים שעליכם לעשות כדי לשמור על הגינה שלכם נקייה. בשלב זה יש לכם את כל המידע והכלים הדרושים, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים בכך שהגינה שלכם תהיה נקייה למשעי.

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]