גנן מומלץ הראשון בגינון

איפה אפשר לרכוש ספסלים מוסדיים?

בעוד שאפשר לפנות לסדנאות פרזול, ברזל ואלומיניום כדי להזמין כיסאות או ספסלים מוסדיים, אפשרי כמובן גם להזמין מוצרים מוכנים וכך לחסוך בעלויות. הנה כל מה שצריך לדעת על ספסלים עשויים מתכת, גדרות, מעקות וכל מה שבין לבין. 

עומדים להזמין ספסלים או מעקות מוסדיים? כך או כך, הפרויקטים של התקנת פריטים אלו עשויים להיות יקרים למדי, מה שבדרך כלל יצריך איזשהו מחקר שוק מקדים. בעוד כי ספסל מתכת עשוי להימכר בעלויות ממוצעות של מאות שקלים, חשוב להבין כיצד לחסוך בעלויות אלו. בתוך כך, הנה כמה צעדים שכדאי לנקוט בהם לפני הזמנת גדרות ומעקות או ספסלים:

  • השוואת מחירים: כדאי לערוך השוואת מחירים בין ספקים שונים ולהתמקח על המחיר בנימוס.
  • בדיקת אחריות: חשוב לבדוק מה הפריטים כוללים וכן איזו אחריות יש עליהם.
  • סוג המתכת: חשוב לבדוק מאילו סגסוגות עשויים ספסלי המתכת, עד כמה הספסלים חזקים וכולי.
  • עלויות התקנה: לעיתים הפריטים נמכרים ללא גילום של התקנה במחיר, כך שחשוב לבדוק זאת מראש.

 

ייצור פריטים שונים ממתכות: מה ניתן לייצר?

מלבד מעקות, ספסל מתכת וגדרות עשויות מתכת, חברות אשר עוסקות בתחום מייצרות עוד מגוון פריטים. למשל, אשפתונים או עמודי מחסום חסינים במיוחד. כמו כן, ניתן לייצר גם לוחות מודעות עשויים מתכת, כמו גם סוגי הצללות שונות.

בנוסף, ניתן לייצר גם שילוט דקורטיבי ממתכת אשר מיועד לעמוד בתנאי מזג האוויר השונים. מלבד זאת, גם מתקני אופניים מיוצרים ממתכות שונות, וכן מתקני מחזור מסוגים שונים. לבסוף, עבודות מתכת מאפשרות גם ייצור של מתקנים דקורטיביים שונים לבתים ומשרדים.

גדרות ומעקות

מה לגבי סדנאות פרזול וסדנאות מתכת?

בכל הנוגע לסדנאות העובדות בהתאמה אישית, יש לקחת בחשבון כי סדנאות אלו הן אופציה מצוינת עבור מי שצריכים כמויות גדולות של פריטים. מלבד סדנאות אלו, ניתן גם לבחור בחברות פרטיות העוסקות בתחום ופועלות במפעל משלהן.

בין אם בוחרים בסדנה כזאת או אחרת, יש לבדוק מראש את סוגי המתכות שאיתן הסדנה עובדת. ישנן מתכות איכותיות פחות ויותר, מה שישליך ישירות על התחזוקה של הפריטים בטווח הארוך. אמנם מתכות מסוימות עשויות להיות יקרות מאחרות, אבל התחזוקה של אלו תהיה טובה יותר ברוב המקרים.

 

לסיכום: כיצד להוזיל עלויות ספסלים, גדרות ומעקות?

בסופו של דבר, כולנו חושבים גם מהכיס, וזה בסדר גמור. כדי לחסוך עלויות התקנת ספסלי מתכת, גדרות, מעקות ועוד, כדאי לערוך איזשהו מחקר שוק קצר. מחקר השוק הזה צריך לכלול גם השוואת מחירים, שזו פעולה שאפשר לבצע ברשת תוך כמה דקות.

כל עוד פועלים נכון ומבצעים את הבדיקות הנדרשות, הזמנת והתקנת הפריטים אמורה להיות משתלמת, עיצובית ונכונה לצרכים של המוסד. ישנם סוגים שונים של ספסלים מוסדיים לצרכים שונים, ככה שהצעד הראשון המומלץ הוא – בדיקת המוצרים השונים של החברה.

גדרות ומעקות

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]