גנן מומלץ הראשון בגינון

אילו תמונות יכולות לשרוד את תנאי מזג האוויר בגינה?

אתם רוצים לקשט את הגינה שלכם ולהפוך אותה לפינת נוי ייחודית, אבל מצד שני אתם רוצים שהתמונות אותן אתם תולים בגינה יהיו עמידות גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים. קבלו את כל הכלים לתמונות איכותיות שעומדות בכל מזג אוויר שהוא, ומאפשרו לכם להנות מהן בכל עונות השנה.

 

קצת על תמונות לגינה

בשונה מעיצוב הבית, הגינה דורשת אלמנטים שונים של טכניקות עיצוב וצבעים, כאשר לאורך כל הדרך ניתן הדגש על התאמה למזג האוויר המשתנה. בנוסף, עיצוב הגינה שם דגש על יצירת פינה נוי טבעית שמאפשרת כמה שיותר חיבור אל הטבע ואל הרגע הפנימי, כך שעל התמונות לבית שמיועדות עבור הגינה להתאים לאווירה זו.

מסגרת מחזקת לתמונה עמידה

מזג האוויר בישראל

מזג באוויר בישראל ידוע בקיצוניותו היתרה. מצד אחד בקיץ חם, לח ומזיע וקשה להתמודד עם החום שכמעט וממיס את כל מה שבדרכו. כאשר מצד שני, בחורף – כאילו מעולם לא היה קיץ. הגשם יורד בעוז ואפילו שלג מבקר בערים השונות בישראל ומשפיע על כך מערך המשקעים כמו גם על מזג האוויר הסוער.

 

כשמזג אווירה ותמונה נפגשים

בגלל שהתמונה ממוקמת בגינה, יש להקפיד כי היא תפתח עמידות בכל מזג אוויר שהוא. הן בחורף הסוער ומלא הגשמים והן בקיץ החם והרותח. ולכן, על התמונות להיות מחומר עמיד שיכול להתמודד עם מזג האוויר, מבלי שהחומר יישחק מהחום או לחילופין ייהרס מן הגשם והקור. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי גם שבגינה קר או חם מאד, התמונות שלכם נשארות בטוחות ומוגנות.

 

מסגרת מחזקת לתמונה עמידה

עוד טיפ משמעותי לעמידות התמונה: מסגרת איכותית תאפשר לתמונה עמידות גבוהה לאורך זמן, כך שהיא תוכל לעמוד גם בתנאי מזג אוויר קשים או מורכבים. המסגרת מאפשרת בידוד יחסי של התמונה ממזג האוויר ובכך היא גורמת לתמונה להיות חזקה ולהישאר כמו חדשה גם כשמזג האוויר בגינה אינו אופטימלי.

קצת על תמונות לגינה

תמונות תחת הצללה או מגן

לעיתים, כאשר מדובר במזג אוויר קיצוני במיוחד, הפתרון לעמידות תמונות הגינה הוא על ידי יצירת הצללה מותאמת אישית. ההצללה אומנם לא תמנע לגמרי ממזג האוויר להגיע אל גוף התמונה, אך היא תסייע במניעת נזקים ישירים שמזג אוויר יכול לחולל כאשר הוא בא במגע ישיר עם התמונה ללא מסך מבדיל או הצללה.

בנוסף, קיימות תמונות רבות אשר עמידות בפני מזג אוויר קיצוני, אך הסיכום היחיד שלהם הוא בעת שהגשם יורד והן עלולות להתרטב ולהתקלקל. ההמלצה בתמונות כאלה, היא לעטוף אותה בניילון מגן בעת שיורד גשם וכך להגן עליהם מפני הרטיבות.

 

לסיכום

אם גם אתם רוצים לשדרג את הגינה שלכם בתמונות איכותיות, תוכלו לאפשר זאת על ידי תמונות שעומדות גם במזג אוויר קיצוני כמו חום לוהט או גשם, בעזרת הטיפים שקיבלתם במאמר הנוכחי. כך התמונות האיכותיות ילוו אתכם בגינה, למשך כל עונות השנה!

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]