גנן מומלץ הראשון בגינון

אילו פופים יכולים להתאים לגינה?

בחירה של פוף לגינה צריכה להיעשות בחכמה. שכן, יש לבחור בפוף שיכול להתאים למזג האוויר המשתנה במהלך השנה. יצאנו לבדוק מה הם הפופים שיוכלו להתאים ביותר לגינה, כדי להקל על מי שתר אחר פוף מסוג זה. הישארו אתנו ותגלו את הדגמים שיאפשרו לכם לשבת במקסימום נוחות בגינה שלכם.

 

הפוף ה – 1 שיכול להתאים לגינה: פוף מעור

בחרנו להציג בפניכם בתור התחלה את הפוף שיכול להתאים לכל גינה (לא טבעונית). שכן, זה ידוע שעור יכול לעמוד בפני תנאי מזג אוויר שונים. אם לא די בכך, הוא נחשב כקל לניקוי. מי שיבחרו בו צריכים לקחת בחשבון שבימי הקיץ החמים הוא עשוי להיות מעט דביק. כך שההמלצה היא להעמיד מאוורר לצד הפוף או להשתמש בו בעיקר בימים נעימים.

קופץ

הפוף ה – 2 שיכול להתאים לגינה: פוף לייקרה

הפוף השני שבחרנו להציג בפניכם יוכל לשמש אתכם לכל יום. ניתן לשבת עליו בימים חמים ,קרים וגשומים. ראוי לציין כי את הפוף הזה וגם את הדגמים האחרים, צריך לשמור מתחת לציליה איכותית. שכן, מגע ישיר עם מים עשוי להרוס את הפוף. אם אתם מכירים את פוף הלייקרה, אתם וודאי יודעים שמדובר בפוף נוח למגע שמגיע במגוון עיצובים:

  • פוף לשכיבה
  • פוף לישיבה

דעו כי כניסה אל אתר של פופים מסוג זה תגלה לכם שיש מגוון עצום של צבעים שיתאימו לכל גינה. מצאנו למשל פוף לייקרה בצבע ירוק בהיר, חום, כחול והרשימה עוד ארוכה.

 

הפוף ה – 3 שיכול להתאים לגינה: פוף אגס

מדובר בפוף שמתאים במיוחד עבור מי שרוצים להקים פינת זולה בגינה. שכן, בניגוד לפופים אחרים, פה הישיבה היא "מעוכה" יותר ולא ב – 90 מעלות. אנחנו ממליצים לבחור בפוף זה ולהוסיף לצידו את הפריטים הבאים:

  • ערסל
  • מזרונים
  • ספסלי ישיבה נמוכים

כך תוכלו לשדרג את הגינה כולה ולאפשר לכם ולאורחים שלכם ליהנות מישיבה במגוון תנוחות.

קופץ

הפוף ה – 4 שיכול להתאים לגינה: פוף מבד רחיץ

הפוף הרביעי והאחרון מומלץ עבור מי מכם שרוצים לנקות את הפוף בקלות. נציין כי מדובר בפוף שהכיסוי שלו ניתן לכיבוס. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות בסופו של דבר, זה לזרוק את הכיסוי אל מכונת הכביסה ולחכות שהוא ייצא משם כמו חדש. זה לא סוד הרי שפופים שנמצאים בגינה עשויים להתלכלך לעיתים קרובות יותר, כך שכיבוס קל ומהיר הוא פתרון נוח עבור כל אחד.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים שיש מגוון רחב של פופים שיוכלו להתאים לגינה שלכם. בשלב זה נותר לכם רק לבחור את הפוף המתאים עבורכם ביותר מכל הבחינות וליהנות ממנו. נאחל לכם שתדעו לבחור נכון ושתשדרגו את הגינה שלכם בקלות. אל תשכחו להזמין אותנו לביקור בהמשך! מי יודע, אולי נקבל השראה ונכתוב על הגינה שלכם מדריך.

קופץ

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
כלי גינון לילדים

מחפשים כלי גינון לילדים? ריכזנו עבורכם את הגננים ובעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, המשלבים עבודה איכותית ומקצועית עם שירות יוצא דופן ובעלי ותק רב שנים.

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]