גנן מומלץ הראשון בגינון

אילו הדברות הכי נפוצות בגינה?

מי שמחזיקים בגינה צמודה לביתם, יודעים שזו מכילה מספר רב של מזיקים. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה. שכן, עברנו לבית עם גינה וגילינו שעלינו לבצע הדברה מקיפה במקום. הדבר גרם לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בכל פעם אינפורמציה חיונית אחרת אודות המצב הזה. במדריך הנוכחי החלטנו להרחיב על ההדברות הנפוצות ביותר שאנשים מבצעים בגינה. הישארו אתנו ותגלו מה הן.

 

ההדברה הנפוצה ביותר שהגיעה אל המקום ה – 1: הדברה נגד עכברים

בירור מעמיק שערכנו בנושא יחד עם מי שהזמינו לאחרונה שירותי הדברה, גרם לנו להבין כי ההדברה הנפוצה ביותר היא זו שמתבצעת כנגד עכברים. מסתבר שהיצורים הקטנים אוהבים להגיע לא רק אל תוך הבית, אלא גם לאזור שמחוצה לו. אם אין לכם חתולים פעילים בחצר, כדאי שתדעו שעליכם לבצע הדברה במהירות. שכן, היצורים הקטנים יתמקמו תחילה בגינה שלכם ולאחר מכן, הם עשויים למצוא את דרכם אל המטבח ואזורים אחרים בתוך הבית. מצב שאתם בטח מבינים שראוי להימנע ממנו.

עשבים שוטים בגינה

ההדברה הנפוצה ביותר שהגיעה אל המקום ה – 2: הדברה נגד יתושים

ההדברה שהגיעה אל המקום השני מתבצעת נגד יתושים. אנו מוכרחים להודות שזו ההדברה הראשונה שנבצע בגינה שלנו, בגלל שזו מלאה ביתושים ששותים לנו את הדם ללא הפסק. אם גם אתם לא יכולים לשבת בגינה מבלי להיעקץ, כדאי שתפנו בהקדם למדביר מוסמך שירחיק אותם מהמקום. בחרנו להקל עליכם והוספנו קישור לאתר שיסייע לכם בהרחקת המזיקים הללו, לחצו על הלינק ותהיו בטוחים שלא יהיו יתושים בגינת הבית בזמן הקרוב: https://mezikis.co.il.

 

ההדברה הנפוצה ביותר שהגיעה אל המקום ה – 3: הדברה נגד ג'וקים

אי אפשר לכתוב מדריך על הדברה בגינה ולא לציין את היצור המבחיל ביותר שגורם לכולנו לצרוח בקולי קולות ולעמוד על כיסאות בחשש רב. מדובר כמובן בתיקן הגרמני שאוהב להטריד אותנו בימי הקיץ החמים. הדברה נגד תיקנים נחשבת גם כן לנפוצה ביותר. אנו מאמינים כי חשוב לבצע אותה, כדי שניתן יהיה לשבת בגינה ללא חשש כלל.

עשבים שוטים בגינה

מתכננים לבצע הדברה בגינה בקרוב? הנה טיפ שכדאי שתיישמו

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי כי תכננתם לבצע הדברה בגינה. אם כך, כדאי שתדעו כי עליכם לבדוק כמה פרטים חשובים טרם הפנייה אל המדביר. בחרנו להציג בפניכם את הפרטים הללו כדי להקל עליכם:

  • חשוב לבדוק שהוא מבצע את ההדברה הדרושה לכם
  • חשוב לברר שיש לו חומרי הדברה שאינם מסוכנים לבני אדם
  • חשוב לבדוק שיש לו ניסיון רב בתחום

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את ההדברות הנפוצות ביותר שמתבצעות בגינות הבתים בישראל. בשלב זה אתם מכירים ב – 3 ההדברות שנעשו מספר רב מאוד של פעמים בקרבת מקום. כך שנותר לכם רק להיכנס לסטטיסטיקה ולבצע הדברה שתשנה לכם את החיים לטובה.

עשבים שוטים בגינה

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]