גנן מומלץ הראשון בגינון

אילו אפשרויות תשלום יש לנו בתשלומי המשכנתא?

עולם המשכנתאות סוער. בעקבות עליית מחירי הריבית, אנשים מוצאים את עצמם מתקשים לשלם את ההחזר החודשי הרגיל ונעשות בדיקות כדאיות מחזור משכנתא. אם אתם עומדים לפני לקיחת משכנתא חדשה, חשוב שתבנו אותה עם ליווי מקצועי שימנע ממכם לספוג הפסדים משמעותיים עם כל עליית ריבית. אז איך ניתן לשלם את המשכנתא?

 

הרעיון של הלוואת משכנתא

לפני שנתחיל חשוב להבין, משכנתא היא הלוואה הניתנת על ידי גורם פיננסי כמו בנק או גוף מימון חוץ בנקאי תמורת מישכון נכס קיים. הערת אזהרה נרשמת על הנכס לטובת הגורם המלווה וכך בעל הכנס מקבל הלוואה בתנאים טובים, על חשבון הבטוחה הקיימת.

 

הסיכון בנטילת משכנתא

כאשר לוקחים משכנתא, מתחייבים על החזרי הלוואה לטווח של שרות השנים הבאות. מדובר בהחזר חודשי לא קטן וכל עלייה של אחוז ריבית בודד היא מאוד משמעותית להחזר הסופי. כאשר לוקחים הלוואה כזו, הבנקים יציעו ריביות כמה שיותר גבוהות כדי לקבל כמה שיותר רווחים… תפקיד הלווה היא לבדוק אילו תנאים מוצעים לו ולנהל משא ומתן עם הגורמים המממנים לגיוס הלוואה בתנאים משתלמים המותאמים לו.

בסופו של דבר, כמעט בלתי אפשרי לגייס משכנתא בתנאים טובים באופן עצמאי. כדי לגייס משכנתא יש צורך בהיכרות נרחבת עם עולם המימון והריביות. צריך להיות עם ידע מקצועי ולדעת לנהל משא ומתן בצורה נכונה. המלצה שלנו היא להתעדכן כל הזמן מה קורה בעולם המשכנתאות. תוכלו להיכנס לאתר https://www.mashcantainfo.com ולעשות זאת בקלות.

 

אפשרויות התשלום הקיימות

החזר חודשי  – אפשרות התשלום המקובלת היא החזר חודשי כבר מהחודש הראשון ללקיחת המשכנתא. כל החזר חדשי כולל החזר קרן וריבית, וכך גובה הקרן והריבית פוחתים מיתרת ההלוואה.

גרייס – אפשרות נוספת אותה ניתן לשלב בתשלומי המשכנתא היא גרייס במסגרתה דוחים את התחלת תשלום המשכנתא בתקופה קצרה וכך, כל עוד ותקופת הגרייס לא הסתיימה, הלווה לא משלם החזר משכנתא חודשי. לאחר סיום התקופה הלווה משלם החזר חודשי גדול יותר בגלל תקופת הגרייס בה לא שילם.

הלוואת בלון – הלוואות בלון היא הלוואה בה סכום ההלוואה לא משולם בתשלומים אלא אך ורק בתשלום אחד – בסוף תקופת ההלוואה. בהלוואות משכנתא פחות מקובל למצוא הלוואות כאלו. אך גם הן קיימות בשילוב עם משכנתא רגילה. משפרי דיור עושים בה שימוש נרחב למרות מחירה היקר.

 

היעזרו באיש מקצוע

להתייעץ עם יועץ משכנתאות זה לא מותרות! ייעוץ מקצועי עשוי לייעל את תהליך העבודה ובעיקר – להוזיל את מחיר המשכנתא שלכם. במיוחד היום, כאשר עולם המשכנתאות עבר זעזוע עמוק, כל צעיר יודע שכדי לקחת משכנתא משתלמת, פונים ליועץ משכנתאות. חפשו מישהו מומחה בעוסק בגיוס משכנתא מהסוג שאתם מחפשים. אין סיבה לשלם מחיר יקר כאשר אפשר להוזיל אותו.

אילו אפשרויות תשלום יש לנו בתשלומי המשכנתא?

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים

[search_professionals_city category="gardners"]