גנן מומלץ הראשון בגינון

איך מנקים שיערות חתול מהספה?

כל מי שאוהב חתולים יוכל לספר לכם שאין דבר יותר כיף מאשר להתכרבל על הספה בערב קר עם החתול. חיות המחמד הופכות אותנו לאנשים טובים ושמחים יותר, מרגיעות אותנו, ומעניקות לנו אושר ונחת. אבל, וזה אבל גדול, לא הכל מושלם. אחת הבעיות שיש לכל אדם שמגדל בבית חיית מחמד הוא השערות שאותן חיות משאירות לנו בכל פינה.

אם גם לכם חשוב לשמור על הניקיון בלי לוותר על החתול האהוב שלכם, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו לכם כאן מדריך מעולה שילמד אתכם כיצד לנקות בקלות את השערות של החתול שלכם מהספה.

 

למה חתולים משירים שיער?

קודם כל חשוב להבין את התופעה, מדוע השיער של החתול שלנו נושר? חתולי חצר משירים את השיער פעמיים בשנה, לקראת החורף ולקראת הקיץ. הם בעצם מתאימים את הפרווה שלהם לעונה, וממש כמו שאנחנו מחליפים בגדים או שמים מעיל, הם מחליפים את הפרווה שלהם. חתולי בית שכבר עברו תהליך ארוך שנים של ביות משירים שיער לאורך כל השנה, אבל בעיקר בעונת המעבר.

לנקות שיער חתול מהספה

טיפול בשערות החתול

כפי שהסבירו לנו המומחים של הפינה של מיכל, אפשר לצמצם את תופעת הנשירה וכך להקל על עצמנו מראש. אם נקפיד להבריש ולסרק את השיער של החתול שלנו כל יום נגד כיוון הצמיחה שלו נוכל להוריד שיער שנשר באופן מבוקר. ניתן להשיג היום בכל חנות חיות מברשות ייעודיות לסירוק חתולים הבנויות כך שלא נפגע בהם ובעור העדין שלהם.

 

שיטת הכפפה

זוהי אחת השיטות הפשוטות והיעילות לניקוי של שיערות חתול מספה, והיא רלוונטית לספות שהריפוד שלהם לא יינזק ממגע עם מעט מים. לבשו כפפת גומי חד פעמית והרטיבו אותה עם קצת מים. תעבירו את כף היד עם הכפפה על הריפוד של הספה, והשערות של החתול יצטברו בגושים קטנים שקל מאוד לתפוס ולהוריד מהספה.

לנקות שיער חתול מהספה

שיטת הרולר

כיום ניתן לרכוש ברוב החנויות שעוסקות בחיות מחמד רולר מיוחד לניקוי ספות. את הרולר פשוט מעבירים על הספה ו'רצים' על הריפוד עד למצב שבו כל השערות נדבקות אל הרולר.

אם אתם רואים שיעילות הרולר ירדה והשערות כבר לא ממש נדבקות אליו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את השכבה העליונה של הדבק ולהחליף אותה בשכבת הדבק חדשה וטרייה. אם אין לכם רולר ניתן לבצע אלתור בעזרת דבק סקוצ'. קחו את הצד הדביק ולחצו אותו על ריפוד הספה, השערות כבר ידבקו אליו והספה תתנקה.

 

סיכום

מצד אחד אנחנו מאוד אוהבים את חתולי המחמד שלנו, ולא רוצים למנוע מהם לעלות על הספה ולהתכרבל עליה יחד איתנו, אבל מצד שני אין לנו כוח לנקות את הספה. אז מה עושים? משתדלים לטפל באופן קבוע בפרווה שלהם, ופעם בכמה זמן לנקות את הספה בעזרת השיטות היעילות שלמדנו כאן.

לנקות שיער חתול מהספה

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]