גנן מומלץ הראשון בגינון

איך מומלץ לאחסן אוכל לכלבים בגינה?

הכלב כבר יומיים עם קיבה רכה, אולי אפילו מקיא את האוכל שהוא אכל, מה עושים? קודם כל, בודקים מה יש לווטרינר להגיד בנושא. שנית, חשוב לבדוק אם אחסון המזון תקין, כי ייתכן שמזיקים חדרו לשק המזון או שמא המזון התקלקל. בהקשר הזה, הנה כמה דגשים לאחסון מזון כלבים.

בעלי כלבים וחתולים תמיד מחפשים למצוא את הדרך הטובה ביותר לטפל ביצורים הפרוותיים שלהם, בעוד כי אחסון מזון לכלב הוא חלק מטיפול נכון בחיות מחמד. ללא אחסון מזון כלבים וחתולים בצורה נכונה, לא יאחרו להגיע הבעיות השונות. אילו? אלו הן חלק מהבעיות הפוטנציאליות הנגרמות מאחסון לקוי של מזון לכלב:

  • חילוף חומרים – חלק מהכלבים עשויים לקבל עצירות או לשלשל.
  • הקאות – מזון לא טרי או מקולקל יכול לגרום להקאות במשך ימים ספורים.
  • טפילים – חשוב לשמור את המזון מפני מזיקים שונים.

כאן https://www.gag-lachayot.co.il תוכלו לקבל פרטים נוספים, או המשיכו לקרוא.

 

למה לאחסן מזון לכלבים? (רמז: תולעת הפארק וסלמונלה)

האופן שבו מאחסנים מזון לכלבים וחתולים, למעשה משליך ישירות על הבריאות הפיזית של חיית המחמד. בהיבט זה, אחסון לא נכון של מזון כלבים עלול להוביל לאחת מהבעיות החומרות הפוטנציאליות, שהיא – סלמונלה. כמו כן, תולעת הפארק היא גם חשש גדול מאוד, מה שנגרם כתוצאה מחשיפת מזון הכלב לחיפושית הנושאת את הנגיף.

בהקשר הזה של הדברים, יש לזכור גם כי זיהום מזון יכול להתרחש כאשר מזיקים כגון חרקים, מכרסמים וציפורים נכנסים למזון הכלבים. מכירים את אותה לשלשת יונים שנמצאת בכל מקום? לשלשת זו מסוכנת מאוד לא רק לבני אדם, אלא גם לכלבים.

למה לאחסן מזון לכלבים_ (רמז_ תולעת הפארק וסלמונלה)

באילו פתרונות אחסון מזון כלבים לבחור?

אחסון אוכל לכלבים בחוץ יכול להיות מעט טריקי, מכיוון שצריך להרחיק אותו ממזיקים וגם להגן עליו מפני מזג אוויר. בתוך כך, אחד מהפתרונות הכי מומלצים הוא מיכל אחסון עם מכסה שנסגר בצורה הרמטית. באופן כללי, מכלים אלו נמכרים בעלויות ממוצעות של כ-150 – 250 ₪ ומעלה.

בדרך כלל, מומלץ לבחור במכלים עשויים מתכת או פלסטיק, מכיוון שחומרים אלו לא רק אוטמים אלא גם מבודדים את מזג האוויר. כמו כן, חשוב גם למקם את מיכל האחסון במקום מוצל ככל הניתן. עדיף כמה שפחות בצד הדרומי של החצר, כי זה הצד החם ביותר.

 

הפתרון הכי נכון: מחסן מוצל למזון הכלב

אם יש בחצר מחסן מוצל שיכול לשמש מחסה למזון הכלב, אין ספק שזה יהיה עדיף. עם זאת, לא לכולם יש מחסנים לרשותם בחצר, ככה שיש פתרונות נוספים. לדוגמה, אפשר להתקין פתרונות הצללה זולים (כמו יריעות בד או רשת), ולמקם את המזון מתחת לצל.

אם אין אפשרות לאחסון נכון של מזון הכלב, ההמלצה הכי טובה היא לרכוש שקי מזון קטנים שלא מצריכים אחסון ארוך טווח. במקום לרכוש שקים במשקל 10 – 15 ק"ג, לכו על השקים הקטנים של ה-5 ק"ג. באופן הזה, המזון ייגמר הרבה לפני שיהיה צורך לדאוג לאחסון תקין.

הפתרון הכי נכון_ מחסן מוצaל למזון הכלב

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]