גנן מומלץ הראשון בגינון

איך גורמים לכלב להפסיק לחפור בגינה?

לא מעט בעלי כלבים סובלים מכך שהכלב שלהם לא מפסיק לחפור בורות בגינה. חפירת הבורות יכולה להיות משהו שטבעי לכלב, ואם לא תעשו משהו כנגד זה הוא לא יפסיק. כדי להבין איך למנוע את המצב הזה, חשוב קודם כל להבין מה בדיוק גורם לו. אחרי שתבינו את הגורמים יהיה לכם קל יותר להגיע פתרון, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם במשימה הזו. 

 

אנרגיה

כלבים נחשבים לחיה אנרגטית יחסית, והכלב שלכם צריך להוציא בכל יום כמות מסוימת של אנרגיה. את האנרגיה הזו הכלב יוציא בכל מקרה, ולכם יש את הבחירה באיזו דרך הוא יעשה את זה. אם אתם רואים שהכלב שלכם חופר בורות בגינה לעיתים קרובות ייתכן מאוד שזו תוצאה של אי הוצאת אנרגיה מספיקה. ריצה או משחק מאמץ עם הכלב יוכלו לפתור את זה.  http://my-puppy.co.il

אנרגיה

אילוף

אפשרות נוספת למניעה של חפירת הבורות היא לאלף את הכלב לא לעשות את זה. בדיוק כמו שבתחילת הדרך אילפתם את הכלב שלכם לא לבצע פעולות מסוימות בעזרת משיכה בקולר או באמצעות רעש, כך אפשר לנהוג גם ביחס לחפירת בורות. ככל שהכלב שלכם צעיר יותר כך יהיה לכם קל יותר לאלף אותו לא לחפור בורות בגינה שלכם.

אחת השיטות שבה נוקטים לא מעט בעלי כלבים היא להחביא בלון בתוך המקום שבו הכלב חופר. בעת החפירה הבלון יתפוצץ וכך תוכלו לייצר לכלב שלכם רתיעה מפני ביצוע של הפעולה הזו בפעם הבאה.

 

מקום ייעודי

אם אתם לא רוצים לעשות שימוש באחת השיטות האחרות, אפשר פשוט להגדיר לכלב מקום מסוים שבו הוא יוכל לחפור. הקצאה של מקום תאפשר לכם לשמור על שאר החלקים בגינה שלכם, כך שלפחות בהם הכלב לא יחפור בורות. מידי פעם תוכלו להחליף גם את המקום הזה כדי שהכלב שלכם לא ירגיש משועמם מכך שהוא חופר את כל הבורות שלו באותו מקום.

התייעצות עם איש מקצוע

התייעצות עם איש מקצוע

אם אתם לא מצליחים לגלות את הסיבה שבגינה הכלב שלכם חופר בורות, עצה של איש מקצוע יכולה מאוד לעזור לכם בהקשר הזה. לעיתים יש התנהגויות של הכלב שנובעות מגורמים שלנו יהיה קשה לזהות, אולם איש מקצוע יוכל להבין אותן במהירות. בנוסף, מאלף כלבים יוכל לתת לכם טיפים טובים יותר שמתאימים במיוחד לכלב כמו שיש לכם.

 

לסיכום

בעלי כלבים רבים סובלים מכך שהכלב חופר בורות בגינה או בחצר של הבית. אם אתם רוצים לפתור את הבעיה הזו ייתכן שהיא נובעת מכך שהכלב שלכם לא מוציא מספיק אנרגיה. כדי לפתור את זה אפשר להשקיע יותר זמן בטיול או במשחק עם הכלב. לחילופין, תוכלו לדאוג לכלב למקום ייעודי שבו הוא יוכל לחפור בורות, או פשוט לאלף אותו כך שהוא יבין שאתם לא אוהבים שהוא עושה את זה.

לסיכום

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]