גנן מומלץ הראשון בגינון

איך בדיוק חוסך הפקחום בחשמל?

מכירים את זה שאתם מדליקים את הדוד ביום חורף קר, ולמרות הזמן הרב בו הדוד דלק נגמרים לכם המים החמים לאחר כמה דקות? יש לנו פתרון בשבילכם! מכשיר הפקחום – פטנט ישראלי כחול לבן, עוזר לדיירי בתים משותפים להנות ממים חמים בכל ימות השנה ולחסוך מאות שקלים בחשבון החשמל. איך זה עובד? הכל בכתבה הבאה!

 

מה זה בכלל פקחום?

אם אתם גרים בבית משותף, וודאי יצא לכם לחוות מקרים בהם נגמרים המים החמים מהר מאוד אף על פי שהדלקתם דוד למשך זמן רב. הסיבה לכך, היא שבבניינים משותפים רבים בישראל יש  מערכת סולארית אחת המשותפת לכלל הדיירים, המזרימה מים חמים אל כל המקלחות בכל הדירות. בעוד שבימי הקיץ בהם לא חסרות שעות שמש המערכת מהווה יתרון, בימי החורף היא מהווה חיסרון גדול, בכך שהיא למעשה מזרימה את המים החמים מהדוד שלכם לכל הדירות בבניין, כך שאתם לא באמת מקבלים את מה ששילמתם עליו. בדיוק כאן, נכנס לתמונה מכשיר הפקחום.

הפקחום הוא פטנט ישראלי חדשני שמיועד בדיוק למקרים מסוג זה. על ידי מדידת הטמפרטורה במערכת המים המשותפת של הבניין, יכול הפקחום למנוע את הבריחה של המים החמים מהדוד שלכם למערכת המשותפת ולדאוג שתמיד יהיו לכם מים חמים בחורף. לפרטים נוספים, מומלץ להיכנס לאתר המוצר: pakahom.com.

דוד חשמל

שוב נגמרו המים החמים? הפקחום כאן בשבילכם!

הפקחום מצליח לשמור על המים החמים בדוד שלנו בצורה פשוטה שהופכת את איכות החיים שלנו לטובה בהרבה. במכשיר הפקחום מותקנת מערכת שיכולה לבדוק מתי המים בדוד הביתי שלכם מספיק חמים. כאשר הם חמים, הפקחום סוגר את הזרימה של מים קרים מהמערכת החיצונית ובכך גם מונע את בריחת המים החוצה וגם מונע זרימה של מים קרים פנימה.

 

איך נוכל לחסוך בחשבון החשמל בעזרת הפקחום?

מעבר לשיפור הניכר באיכות החיים שמקנה הפקחום, הוא מאפשר לנו לחסוך כסף רב בחשבון החשמל. ראשית, על ידי מדידת חום המים בדוד, הפקחום יודע מתי לכבות את הדוד כשהמים מספיק חמים, וכך למעשה מונע ממנו לפעול סתם ולבזבז לכם כסף. כמו כן, החיסכון מורגש גם בבלאי של הדוד, על ידי שהדוד יעבוד הרבה פחות ממה שהוא היה עובד בדרך כלל, ובכך חוסך לכם תיקונים והחלפות של הדוד שלכם. בממוצע, הפקחום יכול לחסוך כ- 50% מעלויות החשמל של הדוד שלכם, שבחורף יכולות להגיע לסכומים לא מבוטלים.

 

למי יכול להתאים פקחום?

מכשיר הפקחום יכול לעבוד בכל סוגי הדודים, שמש וחשמליים גם יחד. עם זאת, הפקחום יתאים לאנשים הגרים בבתים בהם מותקנת מערכת חימום מים משותפת, לרבות בתים משותפים שנבנו החל משנת 1981. מכשיר הפקחום מאושר לשימוש על ידי מכון התקנים הישראלי, שגם ממליץ להתקין אותו בכניסה למחליף החום.

דוד חשמל

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]