גנן מומלץ הראשון בגינון

איזה תנור הכי מתאים למטבח חוץ?

מטבח חוץ הוא הטרנד הכי חם של 2023, ולא לשווא. ולמטבח החוץ יש יתרונות ייחודיים שהופכים אותו ליותר ויותר נפוץ בבתים פרטיים, בווילות ובכל מקום שמתאפשר. אז אילו תנורים הכי מתאימים למיקום במטבח החוץ? ועל מה יש לשים דגש לפני שבוחרים אותם בפועל? התשובות לכל השאלות במדריך המקיף שלפניכם.

 

קצת על מטבח חוץ

מטבח החוץ יועד בהתחלה למטרה אחת בלבד: נוחות ומניעת לכלוך. במקום להרגיש את כל ניחוח הבישול המחניק בתוך הבית, הוצא המטבח, וכך אדי הבישול אינם ממלאים את הבית בריח בולט שלא ניתן להתעלם ממנו. אך מהר מאד, מטבח החוץ הפך לא רק לנוח, אלא למרהיב ויפיפה. וכזה שמאפשר לבעליו להנות מיוקרה חדשנית במיוחד.

מטבח חיצוני

תנורים למטבח חוץ

על פי המלצת חברת היוקרה oryx.co.il, כאשר אתם בוחרים תנור למטבח חוץ, עליכם לבדוק ולבחון פרמטרים נוספים על מנת שהוא יתאים לא רק לאופני הבישול אותם אתם אוהבים ואליהם אתם רגילים, אלא גם למיקום שלו ולתנאי מזג האוויר ששוררים בחוץ.

כל מטבח החוץ בכלל מותאם באופן אישי למיקום בחלל מלא אבק ושמש, וגם על התנור להיות מותאם באופן ספציפי למיקומו במטבח החוץ על פי התנאים ששוררים בו.

 

תנור בטיחותי במיוחד

כשבוחרים תנור עבור מטבח חוץ, יש להקפיד במיוחד על הבטיחות שלו, כיוון שמיקום תנור במטבח חוץ טומן בתוכו הרבה יותר סיכון ממיקום תנור במטבח רגיל. תנור שממוקם בחוץ הרבה יותר חשוף לשמש ואף לרוח, שיכולה חלילה להגביר את האש במקרה וחלילה היא תפרוץ. ולכן, יש להקפיד לקנות רק תנורים שעומדים בתווי התקן המחמירים ביותר, לצורך מיקומם במטבח החוץ.

 

תנור משולב בכיריים

אם אתם מתלבטים איזה תנור לקנות למטבח החוץ שלכם, ההמלצה היא לקנות תנור שמשולב בכיריים, על מנת לקבל את המעטפת המושלמת לבישול ואפייה, וכל מה שאתם נדרשים לו כדי להכין את האוכל הכי טעים ומגרה. תנור משולב בכיריים, חוסך לכם מקום וגם עבודה, ומאפשר לכם ליצור פינת עבודה משולבת שקל ונעים לעבוד בה.

מטבח חיצוני

תנור בסגנון מטבח החוץ שלכם

בשונה ממטבח רגיל, במטבח חוץ השם דגש על עיצוב ואקסקלוסיביות, על התנור להתאים למתכונת המטבח שלכם לא רק מבחינה פונקציונאלית, אלא גם מבחינת העיצוב החיצוני אשר משפיע על כל מערך הנראות של מטבח החוץ.

ניתן למצוא תנורים בעיצוב וינטג' עתיק, או לחילופין בסגנון נקי ומודרני. כאשר בכל מקרה, על מראה התנור והעיצוב שלו, להתאים לקונספט הכללי על פי אתם מעצבים את מטבח החוץ שלכם.

 

לסיכום

מתלבטים איזה תנור לקנות למטבח החוץ היפיפה שלכם? כעת גם אתם יודעים מה הם שיקולים העיקריים אותם עליכם לקחת בחשבון טרם הבחירה של התנור. בשלב הראשון עליכם לבחון את אלמנט הבטיחות, כאשר בשלב השני אלמנט הפונקציונאליות ואלמנט עיצוב יתחרו על תשומת ליבכם.

מטבח חיצוני

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]