גנן מומלץ הראשון בגינון

איזה ציוד צריכים ספרים?

כל ספר מצליח יודע שכלים חיוניים הם החברים הטובים ביותר שמסייעים לו במהלך הקריירה. ללא כל הכלים הנכונים, המיומנויות והניסיון אולי לא אומר הרבה. בעיקרון, הכלים הנכונים פירושו שיהיה לכם קל לשרת את הלקוחות שלכם, שתוכלו לעבוד מהר יותר וקל יותר, ושללקוחות שלכם תהיה חוויה שווה במספרה שלכם. 

 

ציוד חובה לספרים

מתוך המגוון הרחב של ציוד למספרות ישנם דברים ספציפיים שאתם חייבים לוודא שברשותכם לפני שאתם מתחילים את המסע שלכם לקריירה כספרים. ציוד הכולל:

ציוד למספרות

כסאות מספרה

כסאות מספרה הם אחד הדברים הראשונים שעליכם לרכוש כספרים. הם מאפשרים לכם לספר את הלקוחות שלכם, ולהזיז את מיקום ישיבתם בהתאם לצרכים שעולים מהלך התספורת שלהם. כסאות מספרה מגיעים בגדלים ועיצובים שונים, ונבדלים בהתאם למגדר של הלקוחות שלכם. כאשר כיסאות מספרה לגברים וכסאות מספרה לנשים מכילים מאפיינים שונים. אשר מספקים את המענה הנכון לכל תספורת.

 

מכונות גילוח חשמליות

כל ספר טוב יודע שלא כולם יגיעו לתספורת, חלק מהלקוחות פשוט צריכים גילוח נקי וטוב. לכן, מכונות גילוח חשמליות חייבות להיכלל ברשימת הדברים שספר צריך.

 

מספריים עם להב ישר

ניתן להשתמש במספריים בעל להב ישר לקצץ שיער, זקן ושפם. הידית המעוקלת מאפשרת לכם לחתוך בקלות פוני או סביב האוזניים. הכניסו סוגים שונים של שיניים או השתמשו במזמרה על שיער דק יותר כדי לגרום לגזרה המוגמרת להיראות אחידה ושלמה.

 

סכין גילוח ישר

סכין גילוח ישר, הנקרא גם סכין גילוח פתוח או חתוך, הוא כלי מסורתי שקיים כבר אלפי שנים. זה נותן גילוח צמוד אך בטוח. ניתן להשתמש בו על שיער הפנים, על קו הצוואר ולגילוף קווים ישרים סביב הזקן. בצע משיכות קצרות וקלות, תוך שמירה על זווית של 30 מעלות לפחות. השתמש ברצועה כדי לשמור על סכין הגילוח ולשמור אותו חד.

 

מסרק שיער

כל מיני מסרקים מועילים בהתאם לאורך וסגנון השיער. למסרק מספר יש בדרך כלל גם שיניים עדינות וגם עבות שעוזרות לשמור על הגזרה אחידה לכל חלק של שיער. למסרק הדוהה יש שיניים שהולכות מקצר לארוך והוא שימושי במיוחד בעת יצירת גזרת הדהייה הפופולארית. מספריים מעל מסרק טוב למיזוג ולהשגת חיתוך צמוד בשיער קצר יותר.

ציוד למספרות

קליפר חשמלי

כל ספר צריך קוצץ או גוזם חשמלי. מגני הקוצץ עוזרים לעצב את השיער וליצור עיצוב ייחודי. כשהלהבים רצים בצורה חלקה לאורך קווי המתאר של הראש, הם חותכים את השיער מבלי למשוך את הזקיקים מהקרקפת.

 

מברשת DUSTER

אל תשאירו את הלקוח שלכם עם צוואר מגרד! אבק יעיל הרבה יותר ממגבת לצחצוח השערות התועים, במיוחד מהעורף. הקפד לשמור אותו נקי עבור כל לקוח.

 

לסיכום

לקיחת הצעדים הראשונים אל עבר כל קריירה, אך הצטיידות בכלים הנחוצים יכולה לעזור לכם להקל על המתח, ולהבין טוב יותר לאיזה כיוון אתם הולכים.

ציוד למספרות

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]