גנן מומלץ הראשון בגינון

איזה סוג סוכך למרפסת הכי מומלץ?

עולם סוככי המרפסות הפך לתחרותי, בועט ומתקדם. ניתן לרכוש סוככים קלסיים, וותיקים ומוכרים כגון: פרגולות שונות מחומרים שונים, סוככי בד נמתחים ומעל כולם עושה רושם נמצא היום מסך זיפ. מסך זיפ או סוכך מסך הוא התקן מתקדם עשוי בד ייחודי, אטום במיוחד למים ומסנן היטב את קרני השמש.

הסוכך מורכב באמצעות שתי מסילות איכותיות מאלומיניום, ברגיי נירוסטה בצדדים, קסטה שמותקנת מעל דלתות הכניסה והיציאה למרפסת, אליה מגולל הסוכך כשסוגרים אותו, ובד ייחודי ועמיד במיוחד. במאמר הבא נרחיב מעט אודות סוכך זה ונזכיר גם את מתחריו.

 

המתחרים

המתחרים בסוכך מסך זיפ מגוונים ומקנים פתרונות בסך הכל טובים אולם, הם אינם עמידים כמו סוכך מסך זיפ, אינם מתוחכמים כמוהו ועל פי רוב, אינם דקורטיביים כמוהו:

  • סוכך קסטה – מגן מפני גשמים ורוח חזקה. הקסטה נותנת פתרון טוב לשמירת הסוכך כשהוא סגור על ידי כך שהוא מגולל לתוכה. הקסטה שומרת גם על הניקיון של בד הסוכך, לחיצה קטנה והסוכך, לרבות זרועותיו, מתכווצים לתוך הקסטה ונסגרים בתוכה.
  • סוכך זרועות – מתאים מאוד לאקלים של מדינת ישראל, הוא יכול לכסות שטח די גדול והוא משתלב טוב עם מראה המרפסת והבית. סוכך זרועות אינו נדרש לעמודים תומכים או תשתית מיוחדת להרכבה, הוא אינו תופס נפח מקום גדול ואינו נדרש להיתרי רשות כלשהם.
  • סוכך קבוע מעוצב – סוכך קבוע מהווה שילוב טוב בין העמידות הגבוהה של סוכך קבוע לבין, מראה דקורטיבי שמעניק לבית ולמרפסת תחושה של זרימה אנרגטית טובה. סוכך קבוע מגיע במגוון גדול מאוד של עיצובים וצורות ויש רק להשאיר שיפוע מספק לניקוז של מים.

המתחרים

המנצח הגדול

הסוכך הטוב והמתקדם ביותר שנמצא כיום בשוק הוא סוכך זיפים ורטיקליים בשמו הארוך, או פשוט, סוכך מסך זיפ, סוכך חשמלי למרפסת. מדובר בסוכך המורכב מרשת עשויה ברזנט, על פי רוב, ממונעת ונגללת בטכנולוגיה חדישה. סוכך מסך זיפ מסנן את קרני ה- UV הנחשבות למזיקות אולם, הוא מאפשר לקרניים בודדות ולא מזיקות לחדור מבעדו ולתת אור שמש נעים.

כמו כן, הסוכך הנו שקוף וניתן לראות דרכו את הנוף. בנוסף, סוכך מסך זיפ מונע את חדירתם של מזיקים שונים כגון זבובים, יתושים מקקים ועוד, זאת בזכות הסגירה החזקה במיוחד שיש לו בצדדים. הסוכך מותקן אל תוך שתי מסילות שנמצאות בצדיו ומתקבע אליהן באמצעות רוכסן מתקדם שמקנה אטימה מלאה בצדדים.

הסוכך נפתח ונסגר, על פי רוב, באמצעות מנוע איכותי ואמין, המופעל באמצעות שלט רחוק או מתג ייעודי. בחלקו התחתון של סוכך מסך זיפ מותקנת משקולת בלתי נראית לעין, בזכותה הסוכך נשאר מתוח בצורה מושלמת ואסתטית לעין.

 

שירות

ישנן בארץ לא מעט חברות המספקות סוככי מסך זיפ ואין כל בעיה לקבל מהן שירות לאחר ההתקנה במידת הצורך. כמו כן, לאחר ההתקנה תקבלו אחריות למינימום שנה אחת.

שירות

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים
מה עושה הנדסאי אדריכלות נוף?

לאחרונה אפשר לשמוע יותר ויותר אנשים מדברים על  ״אדריכלות נוף״ ובצדק. מדובר באחד התחומים המעניינים ביותר בתחום הבנייה והתכנון העירוני. אדריכלות נוף משלבת חשיבה יצירתית, יכולת מקצועית נרחבת,

קרא עוד »

[search_professionals_city category="gardners"]