גנן מומלץ הראשון בגינון

הטיסה איחרה? האם כדאי להתמודד לבד או לפנות לחברה שתסייע עם הפיצויים?

נוסעים רבים מתמודדים לאחרונה עם תופעה מתסכלת במיוחד שבאה לידי ביטוי באיחורים משמעותיים של טיסות בין לאומיות. אלה תרים אחר מידע עדכני בנושא, כדי שיתאפשר להם להחליט אם כדאי לפנות לחברת התעופה באופן עצמאי או שמא, להסתייע בגורם חיצוני. החלטנו לסייע בהחלטה קריטית זו ולהעלות את המדריך הנוכחי שירכז את המידע הרלוונטי בנושא. הישארו כאן ותגלו מהי הדרך העדיפה עליכם מבין השתיים.

 

הקדמה – אלה הפיצויים שמגיעים לכם

חשוב שתדעו שלא כל איחור בטיסה מקנה קבלת פיצויים מצד חברת התעופה. החלטנו לפתוח את המדריך בעובדה זו, כדי לחסוך לכם זמן יקר. המדריך הנוכחי רלוונטי עבור גולשים שהטיסה שלהם התעכבה מעל ל – 8  שעות. שכן, אלה זכאים לקבלת פיצויים בסכום שעולה על 1,440 ₪ (התשלום המדויק נקבע בהתאם למרחק הטיסה).

מבוא

ההשלכות של התמודדות עצמאית

כידוע, אתם יכולים לפנות ישירות לחברת התעופה ולבקש ממנה פיצוי על איחור של טיסה. מדובר בתרחיש שעשוי לעלות לכם ביוקר. שכן, יש כל מיני חברות תעופה שלא ממהרות לספק את הפיצויים שמגיעים ללקוחותיהן. חברות אחרות עשויות להעביר את הפיצוי באופן חלקי ויש מי שידחו אתכם לאורך זמן רב, עד שתתייאשו ותשאירו את הכסף אצלן.

 

היתרונות בפנייה לגורם מקצועי

בשלב זה אתם מבינים שכדאי לפנות לחברה מקצועית שיודעת דבר או שניים על קבלת פיצויים בעקבות טיסה שאיחרה. נסביר שהגורמים המקצועיים מכירים בחוקים השונים (ובאותיות הקטנות). אלה יצרו קשר עם נציגי חברות התעופה ויציגו בפניהם את המצב. כאשר המטרה שלהם היא ברורה – למסור לידיכם את ההחזר המגיע לכם בהתאם לקבוע בחוק. הסתייעות בגורמים אלו תאפשר לכם לקבל את ההחזר בראש שקט ובמינימום מאמץ.

 

כך תבחרו בחברה חיצונית שנחשבת למומלצת

חשוב שתדעו שיש היצע רחב של חברות שיציעו לפנות לחברת התעופה במקומכם. עליכם לברר אילו חברות נחשבות לטובות ביותר. כלומר, מי מסייעות בקבלת הפיצויים תוך זמן קצר במיוחד ובמינימום טרטור? נדגיש שכל אחד יכול לבצע את הבירור הזה בקלות, תוך קריאת חוות דעת שהועלו לרשת על ידי גולשים.

כאשר הפלטפורמה המומלצת ביותר לקריאת חוות דעת מסוג זה היא לשונית הביקורות של גוגל. שימו לב, תצטרכו ליישם את השלבים הבאים אם תרצו להשתמש בה:

  1. תבצעו חיפוש אחר חברה ספציפית
  2. תלחצו על לשונית הביקורות
  3. תבחרו בחוות הדעת הרלוונטיות ביותר
  4. תגללו מטה ותגלו אודות טיבה של החברה

 

לסיכום

נוסעים שטיסתם איחרה מעל ל – 8 שעות, צריכים להימנע מיצירת קשר ישיר עם החברה. עליהם לפנות לחברה מקצועית שתיקח את האחריות לידיה. זו תיצור קשר עם חברת התעופה ותשוחח עם נציגיה בכל הנוגע לקבלת הפיצויים. שכן, היא מכירה את המערכת והחוק מקרוב, כך שהיא תבצע את ההליך בקלות.

לפנות לחברה

תוכן עניינים
לקוחות ממליצים
מאמרים נוספים